رفتن به محتوای اصلی
x

" برگزاری جلسه شورای بهداشتی خانه بهداشت گیشی در تاریخ ۲۶خردادماه "

⭕️برگزاری جلسه شورای بهداشتی خانه بهداشت گیشی در تاریخ ۲۶خردادماه

🔹 جلسه مذکور باحضور شوراها و دهیاران وهیئت امنا مساجد و هیئت هامذهبی گیشی قمشان ،  قلعه بالا در خانه بهداشت گیشی برگزار گردید .

🖌موضوعات ومصوبات جلسه

👈بررسی نقاط حادثه خیز وبلاخیز  و رفع مشکلات آن 
👈برنامه ریزی برای جمع آوری مخروبه ها 
👈لزوم مداومت اقدامات پیشگیرانه برای کنترل  بیماری سالک 
👈لزوم بررسی بهسازی ساختمان خانه بهداشت  و احداث ساختمان جدید با مشارکت حداکثری خیرین 
👈ابلاغ پروتکلها و دستورالعمل های بهداشتی برای ماه محرم سال ۱۴۰۵