" برگزاری جلسه شورای بهداشتی خانه بهداشت گیشی در تاریخ ۲۶خردادماه "
⭕️برگزاری جلسه شورای بهداشتی خانه بهداشت گیشی در تاریخ ۲۶خردادماه
🔹 جلسه مذکور باحضور شوراها و دهیاران وهیئت امنا مساجد و هیئت هامذهبی گیشی قمشان ، قلعه بالا در خانه بهداشت گیشی برگزار گردید .
🖌موضوعات ومصوبات جلسه
👈بررسی نقاط حادثه خیز وبلاخیز و رفع مشکلات آن
👈برنامه ریزی برای جمع آوری مخروبه ها
👈لزوم مداومت اقدامات پیشگیرانه برای کنترل بیماری سالک
👈لزوم بررسی بهسازی ساختمان خانه بهداشت و احداث ساختمان جدید با مشارکت حداکثری خیرین
👈ابلاغ پروتکلها و دستورالعمل های بهداشتی برای ماه محرم سال ۱۴۰۵