"همافزایی ادارات هرند برای مقابله با سالک؛ تدوین طرح جامع پیشگیری با حضور مسئولان ارشد شهرستان "
⭕️همافزایی ادارات هرند برای مقابله با سالک؛ تدوین طرح جامع پیشگیری با حضور مسئولان ارشد شهرستان
هرند ۱۴۰۵/۳/۲۴
🔹در راستای صیانت از سلامت عمومی و پیشگیری از شیوع بیماری سالک، نشست هماهنگی و برنامهریزی با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیریت شبکه بهداشت و رؤسای ادارات ذیربط شهرستان هرند برگزار شد.
🔹در این جلسه، ضمن بررسی کانونهای آلوده و شناسایی عوامل خطر، بر اجرای دقیق طرحهای مبارزه با جوندگان، بهسازی محیط و آموزش چهرهبهچهره شهروندان تأکید شد. معاون فرماندار هرند در این نشست اظهار داشت: «سلامت مردم اولویت نخست مدیریت شهرستان است و پیشگیری از بیماری سالک نیازمند یک عزم همگانی و همکاری تنگاتنگ میان شهرداریها، دهیاریها، شبکه بهداشت و نیروهای بسیجی است.»
🔹فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز در این جلسه از آمادگی گروههای جهادی برای همکاری در عملیات بهسازی محیط و اطلاعرسانی در محلات خبر داد. در پایان، تکالیف مشخصی برای هر یک از دستگاههای اجرایی جهت مقابله با این بیماری ابلاغ گردید.