"گزارش برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری تب مالت (بروسلوز) با همکاری شبکه بهداشت و دامپزشکی شهرستان هرند "
📌گزارش برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری تب مالت (بروسلوز) با همکاری شبکه بهداشت و دامپزشکی شهرستان هرند
✍️در تاریخ ۱۴۰۵/۳/۲۵، جلسهای آموزشی با همکاری شبکه بهداشت و دامپزشکی برای دامداران، قصابان و کارکنان کشتارگاه برگزار شد. در این جلسه، راههای انتقال، علائم و گروههای پرخطر بیماری تشریح و بر نکاتی چون استفاده از تجهیزات حفاظتی (دستکش، ماسک، چکمه)، ضدعفونی تجهیزات، دفع بهداشتی ضایعات و پرهیز از تماس با دامهای مشکوک تأکید شد. هدف این برنامه افزایش آگاهی و کاهش خطر انتقال بیماری بود و در پایان به سوالات شرکتکنندگان پاسخ داده شد.
#شبکه_بهداشت_شهرستان_هرند
#مهندسی_بهداشت_محیط
#شبکه_دامپزشکی_شهرستان_هرند
#تب_مالت