رفتن به محتوای اصلی
x

کارشناس تدارکات

image

 

کارشناس واحد تدارکات :

سرکار خانم رقیه داستانپور

شرح وظایف کارشناس تدارکات :

  1. بررسی و مقایسه کالاهای کاندید برای خرید و انتخاب بهترین مورد
  2. مدیریت کل بودجه و عملیات تامین منابع
  3. ایجاد ارتباطات موثر با سایر شرکت‌ها و فروشندگان
  4. بررسی گزارش‌های مالی و انجام مذاکرات بر اساس آن‌ها
  5. در صورت نیاز، کمک به بهبود مدیریت بودجه و دارایی
  6. شناسایی و بررسی و بازدید از کارخانجات تولید کننده محصولات
  7. شرکت در جلسات، سمینارها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تجاری برای آشنایی با آخرین محصولات و متدها در هر صنعت
  8. مذاکره و توافق با تامین کنندگان محصول برای تحویل بموقع کالاها
  9. ملاقات با مسئولین مربوطه در مورد کالاها یا خدمات معیوب و انجام اقدامات لازم باتوجه به شرایط
  10. ارزیابی و نظارت بر قراردادهای فروشندگان و تامین کنندگان
  11. یادداشت و نگهداری تمامی سوابق خریدهای انجام شده، هزینه‌ها، تحویل کالاها، کارایی محصول و موجودی‌ها