کارشناس حقوق و مزایا:
جناب آقای حسین محسنی
شرح وظایف واحد حقوق و مزایا:
1. ورود اطلاعات پرسنل در سیستم حقوق ودستمزد
2. دریافت اطلاعات کارکرد ماهیانه پرسنل از واحد اداری و ورود اطلاعات در برنامه حقوق و دستمزد
3. تهیه وتنظیم لیست دارایی حقوق و ارسال به خزانه جهت واریز حقوق طبق بند و
4. تنظیم سند حسابداری حقوق و دستمزد ماهیانه
5. محاسبات حقوق و دستمزد پرسنل بر اساس حکم های کارگزینی و محاسبات کسورات مانند حق بیمه،مالیات،وام و مساعده و…پرسنل و حقوق معوق براساس مدارک مثبته موجود
6. تهیه و تنظیم فیش حقوق پرسنل و ارسال به وب و تهیه دیسکت بانک و واریزسایر مزایا به حساب پرسنل
7. محاسبه و پرداخت اضافات حقوق مانند حق ماموریت،اضافه کارطبق لیست ارسالی از واحدها
8. محاسبه و تهیه لیست پس انداز پرسنل و ارسال لیست به بانک جهت واریز به حساب سهم کارمند و کارفرما
9. جمع آوری و نگهداری اسناد ومدارک و احکام پرینت شده از سیستم و قطعی کردن احکام و ارسال به بایگانی
10. دریافت لیست های حق التدریس و آماده کردن لیست پرداختی طبق واحدهاوپایه اساتید و پرداخت آن
11. کنترل انتقال اطلاعات احکام پرسنل تحت پوشش به سیستم حقوق و دستمزدودریافت و کنترل لیستهای کسورات قابل اعمال درمحاسبات حقوق ماهیانه پرسنل شرکت
12. کنترل در انجام محاسبات نهایی وتائید لیستهای ماهیانه حقوق
13. کنترل اسناد حسابداری و لیستهای صادره حقوق،بیمه و مالیات
14. کنترل در انجام محاسبات مزایای پایان خدمت کارکنان قراردادی
15. هماهنگی با واحد خزانه جهت ارائه بموقع اطلاعات پرداخت حقوق
16. هماهنگی و تحویل دیسکت بانک و اخذ رسید براساس آیین نامه داخلی شرکت
17. همکاری لازم با حسابرسین داخلی و همکاری با ممیزین و حسابرسان مالیالتی و همکاری با حسابرسان سازمان تامین اجتماعی