کارشناس دفترداری و رسیدگی
سرکار خانم خدیجه داستانپور
شرح وظایف کارشناس دفترداری و رسیدگی :
1)کنترل و نظارت بر صورتهای مالی
2) نظارت بر ثبت اسناد و تنظیم سرفصل ها و کد گزارش آن
3) کنترل مغایرت بانکی و پیگیری ارقام باز
5) کنترل و پیگیری تخصیص های صادره با ثبت ها در اداره اعتبارات و دفترداری
6) ارائه گزارشهای مالی به سازمان ذیربط
7) تنظیم و ایجاد کدینگ حساب
8) تهیه و تنظیم، گزارش های تفریغ و عملکرد بودجه هر سال
9) نگهداری و ثبت دفتر روزنامه کل و دفاتر معین و کنترل دفاتر معین از طریق حسابهای دفتر کل
10) تهیه و تنظیم آمارمربوط به هزینه ها به تفکیک مواد و برنامه عملیات
11) پیگیری و انجام اقدامات لازم جهت وصول بدهی ها
12) تهیه و تنظیم گزارش های درون سازمانی و مدیریت
13) بررسی حساب های بانکی از طریق تهیه و تنظیم صورت مغایرت بانکی در مقاطع زمانی مشخص